Jestli chcete, podívejte se

Byla bych ráda, kdyby jste se podívali na mou stránku na blog.cz-www.happy167.blog.cz :)

pondělí 13. srpna 2012

Doufám, že to nevadí...

Přestože jsem včera psala, že dnes vložím další obrázky, nevložím. Ne, nezpoměla jsem heslo, ne, nezapoměla jsme že mám blogspot, ale nemám moc času. Odpoledne odjíždím, a teď už musím z počítače, tažke je vám asi jasné, že to nestíhám. V následujících dnech se možná objeví další článek, ať už s obrázky, nebo bez, Doufám, že vám to moc nevadí.
Nepojmenovaná
P.s. Změnila jsem si dess, líbí se vám? Pohužel jsem ho neudělala já. Měla jsem v hlavě škvělý nápad, celé nastavování šlo v pohodě, a pak !bum! Obrázek je moc velký a zmenšení nepománá. Tak jsem se na to vykašlala a dala si již přednastavený obrázek a představené barvy :DD.
P.p.s. Blogspot mě začíná bavit tejně, jako blog.cz ,možná z toho důvodu, že už se tu začínám orientovat, takže možná začnu články psát častěji, a budu tu trávit viíč času :)).
P.p.p.s. A ještě bych měla otázku: co jsou členové blospotu?? Kamarádka mi o tom něco říkala, ale bohužel to šlo jedním uchem dovnitř a druhým ven, protože v té době jsem netušila, že to do budoucna budu potřebovat vedět :D

Žádné komentáře:

Okomentovat